מקדם אתרים VS חברת קידום אתרים

תחום קידום האתרים בישראל כמו גם בעולם כולו הוא תחום שהולך ומתפתח ויש לא מעט אנשים שנכנסים אליו מידי שנה. זהו תחום מרתק, תחום שמשתנה כל הזמן ומאפשר לעשות עבודה מגוונת ולהצליח בגדול למי שמתמיד בו. בעל אתר אינטרנט שצריך קידום בגוגל יחפש מן הסתם ברשת מי יכול לספק לו את השירות הזה ובתוצאות החיפוש הוא יגלה שיש לא מעט חברות קידום אתרים כמו גם מקדמים עצמאיים. אך במה כדאי לבחור? מקדם עצמאי פרילנסר שיעבוד מול בעל האתר אחד על אחד או חברת קידום? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מאלו? הנה קצת מידע שאולי יעשה לכם סדר בראש.

מומחיות במספר תחומים

מי שמכיר קצת את תחום קידום האתרים יודע שהוא כולל התמחויות שונות וכדאי שכל אחת מהן תתבצע על הצד הטוב ביותר. מקדם אתרים מקצועי צריך להיות עם מומחיות באופטימיזציה של האתר, ביצירת קישורים פנימיים נכונים, בהחלפת קישורים חיצוניים, בכתיבת תוכן ובדברים אחרים. נכון, יש כאלו שיודעים לעשות את כל זה בצורה מקצועית אך רבים מהמקדמים העצמאיים לא מפתחים מומחיות בכל אחד מאלו. חברת קידום אתרים לעומת זאת היא חברה שיש לה כמה עובדים ולכל אחד יש את תחום ההתמחות שלו, כך שסביר להניח שכל אחד מהם יעשה עבודה טובה יותר.

עלות

מי שהפרמטר הזה הוא החשוב לו ביותר סביר להניח שיבחר בפרילנסר שעושה קידום בגוגל על פני חברת קידום אתרים. לחברת קידום יש הוצאות רבות כמו שכירות, ארנונה, חשמל, משכורות, פרסום והוצאות שוטפות אחרות לעומת מקדם אתרים עצמאי שיכול לעבוד מכל מקום ואפילו מהבית וההוצאות שלו בעסק נמוכות הרבה יותר. הוצאות נמוכות = מחיר זול יותר ללקוח. חשוב לזכור, עלות הקידום היא לא באמת הפרמטר החשוב ביותר ואולי אפילו הכי פחות חשוב, כי לזרוק כסף על מקדם לא מספיק מקצועי יהיה בזבוז של ממש.

קשרים

מרכיב חשוב בקידום אתרים הוא החלפת קישורים והחלפת קישורים מצריכה בין השאר גם קשרים ועבודה רחבת היקף. מקדם אתרים בודד מוגבל ביצירת הקשרים שלו מה שאומר שאפשרויות החלפת הקישורים שלו יהיו ככל הנראה מוגבלות לעומת האפשרויות שיש לחברה גדולה עם מספר עובדים.

זמינות

עובד עצמאי הוא עסק של בן אדם אחד ואם הוא חולה, יוצא למילואים או לא יכול לעבוד תקופה מסוימת מכל סיבה שהיא לא יהיה לו מחליף מה שעלול לפגוע בקידום האתר שלכם. חברת קידום אתרים לעומת זאת שיש בה כמה עובדים היא חברה שתדע להתמודד גם עם שינויים ותקלות אצל העובדים ותוכל לספק את המענה  הדרוש.

מה בשורה התחתונה? כנראה שחברת קידום מנצחת את המקדם הפרילנסר, אך חשוב לזכור שיש גם חברות קידום מקצועיות יותר או פחות וחשוב לבחון בקפידה את החברה המיועדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.